مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: در سفر استاندار هرمزگان به شهرستان حاجی آباد پروژه های اولویت دار و مسائل آب شرب شهرهای سرگز احمدی، فارغان و روستاهای تابعه بررسی و سه مصوبه در حوزه آبرسانی با موافقت استاندار هرمزگان به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،عبدالحمید حمزه پور با اشاره به مصوبات این سفر با تاکید بر اینکه آبفا تمام توان خود را برای تامین نیاز آبی این دو بخش به کار خواهد گرفت، افزود: در این سفر سه مصوبه در حوزه آبرسانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد با تامین اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

حمزه پور در تشریح جزئیات این مصوبات گفت: پروژه آبرسانی به شهرک آبنوغ و چاله الیاس به عنوان یکی از مصوبات این سفر، طی یک ماه آینده به بهره برداری می رسد و مردم این دو روستا از محل مجتمع حسن آباد به آب پایدار دست خواهند یافت.

وی همچنین از اصلاح نوار حفاری شهر فارغان ظرف یک ماه آینده خبر داد و گفت: این حفاری پیش تر به منظور اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی صورت گرفته بود.

حمزه پور در ادامه با قدردانی از استاندار هرمزگان برای تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی زون بندی روستاهای بنگو، پاشغ احمد و حشم بلم بخش احمدی به عنوان سومین مصوبه سفر به حاجی آباد ابراز امیدواری کرد، این پروژه شامل احداث یک مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و ۱۰ کیلومتر خط انتقال تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

وی همچنین به دیگر پروژه های آبرسانی در بخش های احمدی و فارغان اشاره و تصریح کرد، در حال حاضر ۱۰ پروژه با در حال اجراست که برای تکمیل این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است که با تخصیص این اعتبار و بهره برداری از پروژه ها وضعیت آب مشترکین این بخش ها بهبود خواهد یافت.

انتهای پیام