مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از توانمند سازی 22 هزار نیازمند از طریق ایجاد فرصت های شغلی و آموزش های فنی و حرفه ای برای خانواده های نیازمند طی امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، حمید باسره در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بندرعباس، ضمن تبریک ایاد شعبانیه و همچنین گرامیداشت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت : کمیته امداد با فرمان الهی حضرت امام خمینی (ره) در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ با هدف خدمت به محرومین جامعه تاسیس گردید که در حال حاضر خدمات این نهاد مقدس مختص برنامه های حمایتی نبوده و در زمینه های توانمند سازی اقتصادی ، فرهنگی نیازمندان گام های موثری برداشته است.

باسره افزود: کمیته امداد استان هرمزگان از ابتدای سال جاری تا کنون، ۱۴ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان فراهم نموده است و بیش از هشت هزار نفر از خانواده های تحت حمایت با آموزش های فنی و حرفه ای وارد بازار کسب و کار شده اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام(ره) در ۱۴ اسفند ماه سالجاری همزمان در سراسر کشور، ۲۳ هزار واحد مسکن نیازمندان افتتاح و به بهره برداری می رسد که سهم استان هرمزگان ۳۸۰ واحد مسکن می باشد، در تلاش هستیم تا پایان سال ۱۴۰۲ ، بیش از دو هزار واحد مسکن تحویل خانواده های معزز و ولی نعمتان جامعه هدف شود.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری از ۱۴ اسفند ماه اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال با شعار “هر روز عید دیگری است” به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز می شود و مردم نوع دوست می توانند با کد دستوری #۱*۰۷۶*۸۸۷۷* و یا شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ در این جشن یاریگر نیازمندان باشند.

انتهای خبر /