شهردار بندرعباس : توسعه صنعت توريسم و گردشگری در شهر بندرعباس نيازمند بازنگری و تدوين سند چشم انداز در اين حوزه است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی نوبانی در مراسم روز جهانی و هفته گردشگری که در هتل هما برگزار شد گفت : شهرداری بندرعباس از سرمایه گذاری در حوزه گردشگری حمایت می کند و ایده ها و طرح ها در این حوزه به شکل ویژه مورد ارزیابی و بررسی و اجرائی می شوند.

وی افزود : بندرعباس یک شهر تجاری ،صنعتی و توریستی است که چندین ظرفیت را در بالاترین سطح ممکن در خود دارد و باید جایگاه شهر بندرعباس در توسعه شهری، زیر ساختها شهری و کیفیت منظر و سیمای شهر در بالاترین سطح باشد.

نوبانی توریسم و گردشگری را صنعتی پیشرو برشمرد و اهمیت آن را در معرفی یک شهر به دنیا بسیار اثر گذار دانست و اظهار داشت : برای توسعه همه جانبه یک شهر باید در همه ابعاد شهر را به استاندارها نزدیک کرد و در بحث گردشگری اگر ظرفیت های سرمایه گذاری معرفی شوند قطعا سرمایه گذاران با توجه به امنیت و اهمیت شهر بندرعباس برای سرمایه گذاری ورود خواهند کرد.

شهردار بندرعباس در ادامه خاطر نشان کرد : توسعه صنعت توریسم وگردشگری در شهر بندرعباس نیازمند بازنگری و تدوین سند چشم انداز در این حوزه است و هماهنگی سازمانها و نهادها فعال در حوزه گردشگری قطعا میتواند افقهای روشنی را برای شهر ترسیم کند و اتفاقات تازه ای را رقم بزند که امیدواریم این امر مهم به شکل ویژه برای توسعه گردشگری در شهر بندرعباس مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام