امروز دوشنبه 19( مهر ماه )حجت الاسلام محمد عبادی زاده در مراسم تکریم و معارفه استاندار قدیم و جدید هرمزگان که با حضور «احمد وحیدی» وزیر کشور و مقامات و مدیران استانی، برگزار شد ، گفت : هرمزگان به عنوان دروازه اقتصادی کشور نیازمند توجه ویژه ای است .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس با اشاره به ظرفیت های عظیم استان هرمزگان، شهر بندرعباس را نیز یکی از شهرهای مهم  و استراتژیک کشور خواند و افزود : هرمزگان  تا رسیدن به وضعیت مطلوب راه زیادی  دارد.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان از نظر فقر و وضعیت اشتغال جایگاه مناسبی ندارد تصریح کرد: هر مقدار که بتوانیم از ظرفیت های استان در اختیار اشتغال و اقتصاد استان قرار دهیم به همان میزان می توانیم از فقر و بیکاری بکاهیم.

حجت الاسلام عبادی زاده از صنایع دستی به عنوان یکی از   ظرفیت خوب در استان هرمزگان یاد کرد و  عنوان کرد :  باید هر خانه به یک کارخانه تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به تمایل  و شایستگی جوانان  استان برای حضور در سطوح عالی مدیریتی کشور و استان عنوان کرد:  امیدواریم در دور جدید شاهد استفاده بیش از پیش از ظرفیت های جوانان استان باشیم.

وی با اشاره به سعی استاندار پیشین هرمزگان بر تلاش، اتحاد و دوری از فضاهای سیاسی کاری از مجاهدات و تلاش های فریدون همتی تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: امروز با استانداری جوان و پر انرژی امید داریم با اتکا به خداوند و حمایت همه استان ،این استاندار جوان بتواند به توسعه و پیشرفت هرمزگان شتاب بیشتری بخشد.

  • نویسنده : جمیله دبیری نیا