فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: ۳۰ هزار بسته معیشتی بین سیل زدگان شهرستان های رودان و حاجی آباد در هرمزگان توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، سردار اباذر سالاری در تشریح اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سیل زده هرمزگان بیان داشت: ۲۰۰ گروه جهادی فعال از ابتدای وقوع سیل کار خدمات رسانی به سیل زدگان را برعهده دارند و همواره در کنار مردم حضور دارند.

سالاری یاد آور شد: از ابتدای سیل بسیج سازندگی سپاه امام سجاد علیه السلام اقدام به توزیع ۱۰ هزار قرص نان و کنسرو و نیز اسکان موقت در ۹ مکان با مشارکت فرمانداری‌ها و سایر دستگاه‌های امدادی کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به سرمای هوا در زمان بارندگی، سپاه تعداد ۱۵۰ عدد بخاری و ۱۰ هزار متر پلاستیک برای سیل زدگان اهدا کرده است.

سالاری اضافه کرد: برای بازگشایی راههای مسدود شده توسط سیل تعداد ۲ دستگاه بیل مکانیکی و همچنین دو دستگاه لودر و کمپرسی برای مسیرها در مناطق سیل زده رودان، منطقه شمیل و آشکارا در حاجی آباد کار بازسازی و تقویت سیل بند را انجام می‌دهند که منجر به بازگشایی راه ۳۰ روستا شد.

ویخاطرنشان کرد: متأسفانه ۵۷۰ واحد مسکونی در رودان آسیب جدی پیدا کرده اند و بیش از ۶۰۰ مورد از اقلام زندگی مردم در سیل دچار خرابی و خسارت شده است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان همچنین ایجاد سیل بند و لایروبی در بستر رودخانه‌ها، بازگشایی راه‌ها، و اهدای دستگاه یخچال و تلویزیون برای آسیب دیدگان سیل از دیگر خدمات انجام شده اشاره کرد.

انتهای پیام