رئیس کمیته تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از توزیع ۴۵۵ هزار قرص نان در شهر قشم همزمان با دومین روز از بهار ۱۴۰۲، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، هرمز امیری با اعلام این‌ مطلب اظهار داشت: از مجموع ۴۵۵ هزار قرص نان توزیع شده در شهر قشم، ۳۰۰ هزار قرص آن نان لواش، ۴۰ هزار نان لبنانی، ۳۰ هزار قرص نان بربری، ۱۰ هزار نان سنگک و ۷۵ هزار قرص نان فانتزی با استفاده از یک هزار و ۲۴۵ کیسه آرد طبخ و توزیع شده است.

وی از توزیع ۲۵ تُن شکر بسته‌بندی شده ستاد تنظیم بازار قشم از روز گذشته به قیمت هر کیلو ۲۳ هزار تومان و شکر فله به قیمت هر کیلو ۲۱/۵۰۰ تومان خبر داد.

به گفته رئیس کمیته تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، ۲۰ تُن مرغ منجمد هم از امروز در سطح جزیره قشم با قیمت مصوب هر کیلو ۴۵ هزار تومان در حال توزیع است که در شهر قشم بوسیله دو دستگاه ماشین یخچال‌دار در محلات بفروش می‌رسد.

وی همچنین از توزیع ۱۰ تُن پرتغال به قیمت هرکیلو ۲۵ هزار تومان و ۱۰ تُن سیب درختی به قیمت هر کیلو ۳۵ هزار تومان در شهر قشم خبر داد.

امیری در پایان با تاکید براینکه توزیع این اقلام با کمک و همکاری اداره جهاد کشاورزی شهرستان قشم و کمیته امور اصناف و همراهی بسیج اصناف انجام شده است، بیان داشت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده هیچ نگرانی در زمینه تهیه و توزیع ارزاق عمومی بویژه گوشت، مرغ، نان و میوه در ایام تعطیلات نوروزی که شمار زیادی از هموطنانمان به این جزیره سفر می‌کنند، نداریم.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس این روزها میزبان انبوه میهمانان و گردشگران از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است و از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان دومین روز از فروردبن ۱۴۰۲، افزون بر ۲۸۲ هزار گردشگر از ۳ مسیر هوایی، دریایی و زمینی وارد قشم سرزمین آب و آفتاب در جنوب کشور شده‌اند.

انتهای خبر /