سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان با فرماندار شهرستان بندر خمیر و رییس و اعضای شورای شهر و رییس مجمع خیرین این شهرستان با هدف توسعه آموزش های فنی و حرفه ای دوشنبه ۳۱مرداد در فرمانداری بندر خمیر دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، میر هاشم خواستار فرماندار بندر خمیر گفت : ما برای توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای برای راه اندازی و احیای آموزش های فنی و حرفه ای پای کار هستیم.
وی افزود:,چندین سال است که آموزش های فنی و حرفه ای به صورت شعبه به مردم ارایه می شود.
وی تصریح کرد: آموزش های فنی و حرفه ای منجر به اشتغال می شود و توسعه آن مهم است.اما انتظار داریم قدم اول را فنی و حرفه ای بردارد.
و از شورای شهر ،خیرین و دیگر دستگاه‌های اجرایی کمک خواهیم گرفت تا مرکز دولتی ایجاد شود.

رضا علیزاده بر توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در جوار دانشگاهها و میز اجرای طرح کهاد و نخلستان که مربوط به مهارت آموزی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است تاکید کرد.
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان اظهار کرد :لازم است آموزش های فنی و حرفه ای در شهرستان بندر خمیر توسعه یابد.یمیذاز ضروریات این شهرستان ساخت مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای بندر خمیر است.
وی افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه ای زیر ده هکتار بهره وری لازم را نخواهد داشت.مانند طرح توسعه گلخانه ای ،طرح پرورش آبزیان و آموزش های مختص با ظرفیت استان نیاز است فرمانداری همراه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با هم افزایی بتوانیم این مرکز را راه اندازی کنیم.
سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه ای استان اذعان کرد:هدف توسعه آموزش های مهارتی و آموزش های رایگان با استفاده از خرید خدمات آموزشی آیت و به جد دنبال آن هستیم که اجرایی شود.

انتهای پیام