مدیرکل ورزش و جوانان در جلسه شورای ورزش پارسیان ، از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مظفرمهری خادمی نسب در جلسه شورای ورزش شهرستان پارسیان اظهارداشت: دغدغه همه حاضرین در این جلسه را طی بازدیدهایی که ازدیروز از اماکن و فضاهای تحت تملک این اداره کل بازدید داشتیم و از نزدیک مسائل و مشکلات حوزه ورزش وجوانان شهرستان پارسیان مشاهده نمودیم که انشالله با درایت و تدبیر مشکلات را از سرراه برداریم و گامهای اثرگذاری روبه جلو برای ورزش استان برداریم.

خادمی یکی از راهکارهای توسعه پایدار توسعه متوازن در همه ی حوزه ها بخصوص بخش ورزش عنوان کرد و افزود: توسعه ورزش و تربیت بدنی به عنوان اقدام اساسی برای تامین و تربیت سرمایه انسانی سالم و تندرست و داشتن جامعه با نشاط یک وظیفه ملی است که زمینه توسعه پایدار در جامعه را فراهم می نمایدوباید برای توسعه ورزش و جوانان حوزه غرب استان گام های موثری را در ایجاد زیر ساخت های ورزشی برداریم.

وی بیان نمود:حوزه زیرساختی برمسائل ورزش وجوانان اولویت دارد و بیشتر درگیری و برنامه ها برای توسعه زیرساخت های ورزشی است که باید در کنار این مقوله به حوزه ورزش وجوانان نیز نگاه ویژه ای داشته باشیم.

خادمی خاطر نشان کرد:موضوعات متعددی در رشته های مختلف ورزشی وجود داردکه می بایست در حوزه ورزش وجوانان بیشتر کارو فعالیت صورت بگیرد.

وی یادآورشد:جلسه ای با استاندار هرمزگان و معاون استاندار در خصوص پروژه هایی که در دست اقدام با اداره کل راه و شهرسازی می باشد تبادل نظر شد و مقررشد به زودی برای این پروژه ها جذب اعتبار داشته باشندو پیگیریم پروژه های نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری برسد.

خادمی گفت: هدف و تمام تلاش ما خدمت صادقانه به جامعه ورزش وجوانان استان است.

وی ضمن تشکر از حمایت های نماینده غرب استان در حوزه ورزش و جوانان بیان داشت: نماینده غرب استان نگاه ویژه ای به ورزش استان دارد و در همه زمینه ها حمایتگر حوزه ورزش وجوانان است.

خادمی ضمن بازدیدازروستاهای شهرستان پارسیان خاطرنشان کرد: دراین سفر کوتاه میسر نشد که از تمام روستاها بازدید نمایم که قطعا در سفرهای آتی به روستاهای دیگری که دراین سفر نتوانستم بروم خواهم رفت تا از نزدیک با مردم و مسائل و دغدغه های ورزش وجوانان روستا ها،بخشهای شهرستان پارسیان آشنا شوم.

وی ضمن تبریک کسب مقام اول حوزه ورزش بانوان شهرستان پارسیان بیان کرد: در حوزه ورزش بانوان فعالیت های خوبی داشتیم و نسبت به سال های گذشته رشد خوبی را درفعالیتهای ورزش بانوان شاهد بودیم ،بطوریکه درکشوراز رتبه۲۴به رتبه ۸ ارتقا داشته ایم.

خادمی خاطرنشان کرد: استعدادهای ورزشی خوبی در این شهرستان وجود دارد که نورالدین سلیمانی ورزشکار ناشنوای این شهرستان در المپیک ۲۰۲۱برزیل حضور داشته که باعث افتخار استان می باشد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اظهارداشت: یکی از دغدغه های دولت قبل تشکیل صندوق حمایت از ورزشکاران بود که باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان برای کمک به ورزش استان تشکیل گردید.

خادمی با بیان اینکه درحال پیگیری، ایجاد یک مرکز در شرق و یک مرکز در غرب استان بعنوان پایگاه باشگاه صنایع هستیم یادآورشد: از حمایت های انگیزه مند مهندس دوستی استاندار هرمزگان به جهت نگاه بسیار بلندشان به توسعه جایگاه ورزش و جوانان استان تشکر و قدردانی می نمایم.

در پایان خادمی با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام یکی از اولویت‌ های بسیارمهم اداره کل ورزش و جوانان است اظهار کرد:توجه به ورزش و توسعه ورزش به عنوان یکی از اولویت‌های مهم دولت در دستور کار است که این مهم مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام