معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: توسعه زیرساخت های آموزشی همزمان با گسترش شهرها و روستاها در هرمزگان، با مشارکت کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، علی رئوفی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به اهمیت برگزاری کنکور در سال آینده، عنوان کرد: از هم اکنون برای برگزاری بدون دغدغه کنکور، توسط اداره کل آموزش و پرورش استان، برنامه ریزی شود.

رئوفی افزود: با توجه به نقشی که کنکور در تعیین آینده دانش آموزان دارد، علاوه بر مدارس از ظرفیت دانشگاه ها و امکانات اداره کل ورزش و جوانان، برای اطمینان خاطر خانواده ها در برگزاری آزمون سراسری بهره گرفته شود.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت های آموزشی در شهرک های جدید، تصریح کرد: همزمان با گسترش شهرها و روستاها و ایجاد شهرک های جدید، توسعه زیرساخت های آموزشی در این مناطق از اهمیت بسزایی برخوردار است.

رئوفی در همین خصوص، افزود: شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس، یکی از مناطقی است که توسعه زیرساخت های آموزشی در آن بسیار مهم و ضروری است و برای تحقق این مهم، کلیه دستگاه های اجرایی ضروری است، آموزش و پرورش را یاری کنند تا استعدادهایی که در این شهرک وجود دارد از نعمت آموزش مناسب محروم نشوند.

رئوفی گفت: خیرین مدرسه ساز، شهرداری ها، شرکت ها و بنگاه های اقتصادی مستقر در استان از محل مسئولیت های اجتماعی، در توسعه مدارس به کمک آموزش و پرورش بیایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با تاکید بر تقویت زیرساخت های بهداشتی در مدارس، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت رعایت مسائل بهداشتی و درمانی در حفظ سلامت دانش آموزان، نسبت به تقویت زیرساخت های بهداشتی در مدارس استان به ویژه مدارس مناطق کم برخوردار اهتمام ویژه صورت پذیرد.

انتهای پیام