شهردار بندرعباس گفت : توسعه زیر ساخت‌های شهری و خدمات رسانی بهینه به شهروندان یکی از مهمترین شاخصه های ارتقاء کیفیت زندگی شهری است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی نوبانی در بازدید از پروژه پل پیامبر اعظم بیان کرد : احداث این پل در کاهش بار ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور در شهر نقش بسزایی دارد.

نوبانی گفت : پل پیامبر اعظم(ص) ، بلوار شهید رجایی را به آزاد راه شهید رجایی متصل می کند و این پل نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی سنگین بلوارهای منتهی به غرب شهر بندرعباس دارد و تردد کارکنان صنایع غرب بندرعباس تسهیل می شود.

شهردار بندرعباس در ادامه با اشاره به اینکه اجرای این پروژه ۱۸ ماه به طول می‌انجامد ، تصریح کرد : این سازه دارای ۱۲ دهنه و حجم بتن ریزی ۹ هزار و ۸۰۰ متر مکعب است و همچنین ۲۵۲ تن آهن آلات برای ساخت پل مذکور استفاده می شود.

نوبانی گفت : اعتبار این پروژه ۱۱۰ میلیارد تومان می باشد و تاکنون از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و شهرداری بندرعباس با تمام توان در حال ارائه خدمات به شهروندان می باشد تا به موقع شاهد اتمام این پروژه باشیم.

وی در پایان گفت : امیدواریم با همراهی و همکاری دیگر دستگاه ها و سازمان های مربوطه بتوانیم شاهد عمران، آبادانی و پیشرفت شهر بندرعباس باشیم و خدمات رسانی بهینه و بیشتر به شهروندان صورت گیرد.

انتهای پیام