شهردار بندرعباس از کاشت ۳۵ هزار اصله درخت در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی نوبانی با بیان اینکه فضای سبز نقش مهمی در ایجاد روحیه ، نشاط و سلامت جسمی شهروندان دارد ، اظهار کرد : به منظور توسعه و افزایش سرانه فضای سبز در ۹ ماهه سال جاری ، ۳۵ هزار اصله درخت و ۳ هزار اصله درخت مثمر در سطح شهر بندرعباس کاشته شده است.

نوبانی گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۴۰۰ هزار نشاء و ۳۰۰ هزار بذر گل فصلی در راستای زیباسازی معابر و پارک ها کاشته شده است.

شهردار بندرعباس افزود : استاندارد سرانه فضای سبز در کشور ۱۵ متر مربع است که در شهر بندرعباس تا پایان سال گذشته ۷/۳ متر مربع بود که با اقدامات انجام شده به ۷/۵ رسیده است.

مهدی نوبانی با اشاره به ایجاد پارک های جدید در سطح شهر تصریح کرد : در ۹ ماهه سال جاری تعداد ۶ پارک شامل ؛ صدف ، طلاییه ، معلولین ، محیط بان ، سورو و داماهی در سطح مناطق شهر بندرعباس ایجاد شده است.

وی بیان کرد : اقدامات انجام شده در بوستان ها و پارک های سطح شهر شامل تامین روشنایی و تجهیز مبلمان بوستان ها، نصب ست های بازی کودکان، بهسازی پارک های ساحلی و جهاد، ترمیم مخازن و کاشت نهال می باشد.

شهردار بندرعباس در پایان خاطر نشان کرد : مجموعه مدیریت شهری در مسیر توسعه فضای سبز گام های مثبتی برداشته و همواره در تلاش هستیم تا با مشارکت و همراهی شهروندان شاهد توسعه ، آبادانی و پیشرفت شهر بندرعباس باشیم.

انتهای پیام