رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف دو فروند شناور حامل ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران دریابانی قشم پس از شناسایی دو فروند شناور لنج حامل ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای این جزیره، نسبت به توقیف آنها اقدام نمودند.

مجتبی قهرمانی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان قصد داشتند به وسیله این دو فروند لنج، محموله های سوخت را به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند که خوشبختانه با هوشیاری مأموران، شناورهای مورد نظر، شناسایی و توقیف شدند.

قهرمانی در ادامه افزود: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم دادگستری استان هرمزگان در جهت حمایت از رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و بر این اساس، شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت قاچاقچیان، مراتب را به قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان اطلاع دهند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اشاره به تأکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص لزوم مبارزه بی‌امان با پدیده قاچاق خاطرنشان کرد: به‌منظور صیانت از منابع ملی، مقابله با قاچاق سوخت با جدیت پیگیری می‌شود و دستگاه قضایی با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام