با تلاش همه جانبه مأموران انتظامی شهرستان میناب 8 دستگاه انواع خودرو پلاک مخدوش و فاقد پلاک در این شهرستان شناسایی و توقیف شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: مأموران انتظامی یگان امدادشهرستان میناب در اجرای طرح مبارزه و مقابله با وسایل نقلیه فاقد پلاک و پلاک مخدوش با تلاش همه جانبه در ۲۴ ساعت گذشته در چندین عملیات جداگانه درسطح حوزه استحفاضی تعداد ۸ دستگاه خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ عباس قاسمی، افزود: مأموران خودورهای فاقد پلاک توقیفی را جهت بررسی فنی و اعمال قانون به یگان منتقل کردند. 

 قاسمی با بیان اینکه براساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرگونه تغییر و دستکاری در پلاک وارکان خودرو جرم است ، اظهار داشت : با تمام افرادی که به هردلیل اقدام به تغییر در وضعیت و ارکان خودرو کنند با قاطعیت و برابر قانون برخود می شود .

این مسئول انتظامی،  خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که نظم عمومی جامعه را برهم می زنند و موجبات نارضایتی شهروندان شوند برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد لازم است شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی فوریت های ۱۱۰ پلیس را برای برخورد با این افراد بیش از پیش یاری کنند.

انتهای پیام