مدیر کانون کوثر بخش جغین ازتولید نرم افزار افلاکیان خاکی با موضوع فرهنگ شهادت در کانون فرهنگی هنری کوثر روستای کم باران دهستان ناصرآباد بخش جغین خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز در هرمزگان، « محمد رستاخیز » اظهار کرد: نرم افزار افلاکیان خاکی با محوریت زندگینامه و وصایای ۳۶ شهید دانش آموز شهرستان رودان تولید شده است.

رستاخیز با بیان اینکه این نرم افزار با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای دانش آموز شهرستان رودان تولید شده است، افزود: این نرم افزار توسط واحد فناوری کانون فرهنگی هنری کوثر طراحی و تولید و در مرحله انتشار در کافه بازار قرار  گرفت.

وی ادامه داد: این نرم افزار پس از طی مرحله انتشار، بزودی اطلاع رسانی و لینک آن منتشر خواهد شد.

رستاخیز عنوان کرد: نرم افزار افلاکیان خاکی برای نصب بر روی سیستم اندروید طراحی شده است.

وی گفت: این نرم افزار برای آشنایی عموم با ۳۶ شهید دانش آموز شهرستان رودان که به عنوان  اسوه علم و دانش شهرستان شناخته می شوند در دستور کار قرار گرفت و در آینده شاهد توسعه این نرم افزار خواهیم بود.

رستاخیز یادآور شد: پیش از این نیز نرم افزار « امام در سنگر نماز » در سال ۹۸ به همت واحد فناوری کانون فرهنگی هنری کوثر طراحی و تولید و در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شد.

گفتنی است؛ روستای کم باران دهستان ناصرآباد در فاصله ۱۰ کیلومتری مرکز بخش جغین و ۷۰ کیلومتری مرکز شهرستان رودان قرار دارد.

انتهای پیام