معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه تکدی گری منشأ بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه است، گفت : دستگاه های اجرایی ذیربط به تکالیف خود در زمینه ساماندهی متکدیان عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،  احسان کامرانی در جلسه شورای ساماندهی متکدیان استان با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)،بیان داشت: تکدی گری پدیده کوچکی نیست و این مهم پدیده بسیار حائز اهمیت است و منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه است.

کامرانی ، افزود: پیشگیری از گسترش پدیده تکدی گری زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی در بسیاری بخش ها نظیر اعتیاد، بزهکاری و… می شود.

وی، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی با اشراف کامل بر مسئولیتی که در حوزه ساماندهی متکدیان دارند نسبت به اجرایی کردن وظایف خود اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: تکدی گری پدیده ای است که زیبنده شهرهای هرمزگان به ویژه مرکز استان ( بندرعباس ) نیست.

کامرانی عنوان کرد :  برچیدن پدیده تکدی گری نیازمند همکاری و هم افزایی کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط است.

این مسئول اذعان داشت : شهرداری بندرعباس با همکاری سایر دستگاه های اجرایی متولی نسبت به جمع آوری و ساماندهی متکدیان سطح شهر در مدت مشخص اقدام کنند.

وی ، مطرح کرد : ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به کودکان متکدی جهت توانمند سازی آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است که ضروری است در دستور کار دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان،اظهار داشت : دستگاه های اجرایی تکالیفی را که قانون برای ساماندهی متکدیان تعیین کرده اجرایی و عملیاتی کنند.

وی ،با بیان اینکه صداوسیما در زمینه کاهش پدیده تکدی گری در جامعه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کند، اضافه کرد: برخورد با سرباندهای گسترش پدیده تکدی گری در سطح استان موضوع مهم دیگری است که ضروری است در دستور کار نیروی انتظامی و دستگاه قضایی قرار گیرد.

انتهای پیام