استاندار هرمزگان، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان استان را یک اولویت مهم دانست.


به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ،مهدی دوستی در ضیافت افطاری با مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: سال گذشته سالی پر کار و توام از تنوع کاری و سخت برای فعالان حوزه سلامت بود و از همین رو مردم قدردان زحمت عزیزان کادر درمان هستند.
دوستی افزود: امروز مهمترین دغدغه دانشگاه علوم پزشکی آمبولانس دریایی است و این دغدغه بجا و درست است، که باید هرچه سریعتر در این مورد اقدام کرد تا این دغدغه به زودی رفع شود.
وی مسئله آموزش را مهترین نیاز در جهت تربیت نیروها دانست و افزود: نیازمند تربیت نیروهایی در حوزه بهداشت و درمان استان هستیم که خوب آموزش دیده باشند و در استان ماندگاری داشته باشند تا بتوانند خدمت رسانی مستمر و خوبی به مردم ارائه دهند.
دوستی در ادامه گفت: امیدواریم پروژههای نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی را امسال به پایان رسانیم من نسبت به این مسئله خوشبین هستم و انتظار داریم در این حوزه اتفاقات خوبی رخ دهد، خوشبختانه اعتبارات خوبی در زمینه بهداشت و درمان اختصاص یافته است که میتوان با استفاده از این منابع نسبت به تکمیل پروژههای نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان اقدام کرد.
دوستی پرستاران را خادم و ایثارگر دانست و گفت: خدمات مستمر پرستاران در طول سال و حتی در لحظات تحویل سال نشانه ایثار آنها بود و بایستی آنها را خادم واقعی دانست و قدردان این زحمتهای کادر درمان بود.
وی با اشاره به سفرهای خود به بخش و شهرستانهای استان تصریح کرد: مهمترین دغدغه مردم در هر بخش و شهرستان مسئله بهداشت و درمان است و این مسئله بجا و درست است و باید برای بهداشت و درمان یک کار اساسی کرد تا مردم بتوانند خدمات خوب و در شان دریافت کنند.
دوستی در پایان گفت: بیمارستان کودکان در شان مردم هرمزگان نیست و بهبود وضعیت این بیمارستان نیازمند تزریق یک سرمایه مناسب است تا بتوانیم بیمارستان کودکانی در شان و جایگاه مردم این استان بسازیم تا خدمات دهی مناسبی به مردم دهد که به وجود آن افتخار کنیم تا شرمنده این مردم شریف نباشیم.
انتهای پیام