تیم آموزشی  «یک لقمه  قصه یک بشقاب آموزش یک قاشق بازی و یک دیگ  لبخند» با هدف آموزش مهارت های زندگی همراه با بازی ، قصه و نمایش با حضور خاله باران ، فاطیما یوسفیان ، حمایت مدیریت کافه فین و روابط عمومی شهرداری بندرعباس با ۱۰ مادر و کودک فعالیت خود را آغاز کرد .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، شادی آزاد بشمنی در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری صبح دریانیوز گفت :  با گذشت یکسال از فعالیت این تیم آموزشی اکنون این تیم  ۹۰۰  مادر و کودک را  پوشش  می دهد.

آزاد بشمنی ، افزود : تیم کارگاهی با هدفآاموزش و معرفی مربی های کودک زمینه  اشتغال زایی را برای مربیان  فراهم کرده است و کارگاه ها را بصورت  نیمه رایگان و رایگان  برگزار می کند.

وی ، از جمله اقدامات این کارگاه آموزشی به جمع آوری مبلغ ۳۰ میلیون تومان برای کمک به دیه دختربچه ۱۰  ساله برگزاری کارگاه به نفع کودکان ساحل خلیج فارس  اشاره کرد .

به گفتۀ وی، برای روحیه دهی به کودکان خاص در مراکز بهزیستی آموزش « چگونه دوست خود را انتخاب کنیم » با حضور فاطیما یوسفیان و خاله باران برگزار شد .

آزاد بشمنی تصرح کرد : به زودی بدلیل خدمات و آموزش های کاربردی تیم آموزشی «یک لقمه  قصه یک بشقاب آموزش یک قاشق بازی و یک دیگ  لبخند» ، این تیم به دعوت شهرداری تهران برای کودکان کار  وبینار آموزشی در روزهای دوشنبه  با موضوع « من و احساساتم » برگزار می کند .

وی ، اذعان داشت  : در حال حاضر  تنها مشکل  این  تیم  آموزشی  نداشتن  مکان  ثابت و مستقل و همچنین  سیستم  صوت است .

گفتنی است ، اعضای این تیم آموزشی  را شادی آزاد بشمنی (خاله باران)  مدرس کودک و کنشگر کودک رشته روانشناسی ، فاطیما یوسفیان  ،مهسا تبریزی نژاد مدرس و تصویرگر نقاشی ،بهار رستگار  مدرس بازی های حرکتی و عضو اصلی هئیت ورزش کودکان  استان هرمزگان  ،سوگند پورصیاد مربی آشپز خلاق و مدیر مجموعه  غذاهای خانگی  پلوچی و  فاطمه  باقار  عروسک گردان  و بازیگر ،پارسا برتینا  طراح  پوستر . مرتضی  استاد زاده و سوشا جشن سده  عکاس و همچنین طاها  جنگجو  ادمین  فضای  مجازی .. تشکیل می دهند .

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

انتهای پیام