رییس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم، ازثبت بیش ازیک میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، مسلم علیمحمدی با بیان اینکه در حال حاضریک میلیون و پانصد و چهل هزار و سیصد و هشتاد ویک نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در این شرکت به ثبت رسیده، با درایت و تلاش شبانه روزی متخصصان و کارشناسان مجموعه ایمنی برای دستیابی به توسعه و پایداری تولید در صنعت گاز کشور و ایمن در زمینه HSE برنامه مدونی در دستور کار دارد. و استراتژی شرکت پالایش گازسرخون و قشم ارتقای وضعیت HSE  در ابعاد مختلف می باشد.

وی در ادمه تصریح کرد: در همین راستا نیز در سال ۹۸ تعداد۱۹۲۲ مجوز کار گرم و از ابتدای سال ۹۹ تا کنون تعداد ۹۳۲ مجوز کار گرم صادر شده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: پالایشگاه گاز سرخون هم اکنون طرح پایداری در حوزه HSE را دنبال می کند و مسیر تعالی این شرکت از تمرکز بر خواسته های آن فراتر رفته و در راستای مسئولیت پذیری در حوزه های زیست محیطی در سطح جامعه و بالاخص صنعت نفت و گاز گام های بسیار مهمی برداشته است.

مسلم علیمحمدی در پایان اظهار داشت: یکی از ابعاد اصلی مسیر تعالی را مدیریت یکپارچه در سطح نفت و گاز  برشمرد و همچنان شرکت پالایش گاز سرخون و قشم با همت و برنامه ریزی دقیق و منظم کارشناسان در زمینه ایجاد ساختارهای مناسب پیشرو بوده و به دنبال آن تدوین و به روزآوری دستورالعمل های حفظ و نگهداری از تجهیزات، تاسیسات و سرمایه انسانی با استفاده از الگوهای شرکت ملی گاز ایران در دستور کار این شرکت قرار دارد.

  • نویسنده : کاظم محمدیان مصمم