استاندار هرمزگان، از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس در جلسه هم اندیشی ارتباطات مردمی استانداری‌های سراسر کشور که با حضور سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و دیگر مسئولان مربوطه و استانداران برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،در این جلسه در خصوص مسائل مختلف در حوزه رسیدگی به درخواست‌های مردمی از طریق مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) تبادل نظر شد و در نهایت ۱۲ بند به عنوان مصوبات جلسه اعلام شد.

در این نشست، بررسی در خصوص سفرهای ریاست جمهوری به استان‌ها و انجام کار کارشناسی و مطالعاتی برای تصویب مصوبات مناسب برای هر استان که اجرای آن در توان دولت باشد، مورد تاکید قرار گرفت.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و آغاز برخی پروژه‌های مورد نیاز، دیگر مورد بررسی و تأکید شده در این جلسه بود.

حضور استانداران در بین مردم و شنیدن حرف آنها، استفاده از نیروی انسانی اخلاق مدار برای پاسخگویی مناسب به مردم در مرکز سامد و رفع برخی اشکالات سامانه ۱۱۱ دیگر محورهای مهم مورد بررسی در این جلسه بود.

گفتنی است، مرکز سامد استان وظیفه رسیدگی و بررسی مطالبات، مشکلات و درخواست‌های مردمی در سفر ریاست جمهوری را بر عهده دارد که در سفر اخیر آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران به هرمزگان بالغ بر ۳۸۳۰۳ درخواست مردمی در این مرکز ثبت شد که هم اکنون نیز این درخواست‌ها در حال رسیدگی است.

مردم می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۱۱ و یا مراجعه به سایت این سامانه به نشانی www.111.ir نسبت به ثبت درخواست‌ها و مطالبات خود اقدام کنند.

انتهای پیام