پذیرش سهمیه هرمزگان در استخدام پیمانی آموزش و پرورش و اختصاص سهمیه به شهر بندرعباس برای اولین بار افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مدیرکل آموزش و پرورش از ثبت نام آزمون استخدام پیمانی ماده ۲۸ آموزش و پرورش از چهارشنبه دهم اسفندماه جاری شروع و تا پایان روز سه شنبه شانزدهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

قویدل افزود : با حمایت های استاندار محترم و رایزنی های به عمل آمده اداره کل آموزش و پرورش استان با وزارت متبوع امسال سهمیه اختصاص یافته به استان هرمزگان از ۲۹۸ نفر به ۴۶۹ نفر افزایش پیدا کرده است که از این تعداد ۱۳۰ نفر سهمیه مختص شهر بندرعباس است که برای اولین بار در طول سالیان اخیر با توجه به تراکم جمعیت در شهر بندرعباس موفق به کسب سهمیه شدیم و این سهمیه به شهر بندرعباس اختصاص داده شده است.

وی تاکید کرد آزمون استخدامی وزارت آموز ش و پرورش سال مختص رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی می باشد و داوطلبان بایستی با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنما در سایت سازمان سنجش که به آدرس www.sanjesh.org منتشر شده است نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

سهمیه اختصاص یافته در مقطع ابتدایی (آموزگار ایتدایی /آموزگار استثنایی ) به استان نسبت به سال قبل رشد خوبی داشته و از ۲۹۸ نفر به ۴۶۹ نفر افزایش پیدا کرده است که افزایش چشمگیر و خوبیست.

انتهای خبر /