رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از کشف جت اسکی خارجی قاچاق به ارزش 7 میلیارد ريال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ،  سرهنگ “حسین خلیلی” درباره جزئیات این خبر اظهار داشت : مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت خبری از وجود یک دستگاه جت اسکی خارجی قاچاق در در مجموعه تفریحی در شهرستان بندرعباس مطلع و رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

خلیلی ، افزود:مأموران ضمن هماهنگی قضائی محل مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از آن مجموعه یک دستگاه جت اسکی خارجی قاچاق فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی را کشف کردند.

وی ،  با اشاره به اینکه متهم این پرونده شناسایی و دستگیری آن در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: ارزش جت اسکی کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان و اقتدار آماده مقابله با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی است و شهروندان می توانند در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت مجرمانه از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام