مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از جذب سه هزار و 302 حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، حمید باسره ، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان اظهار داشت : هدف طرح اکرام ایتام و محسنین تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی و ترویج سنت حسنه احسان به ایتام است که زمینه را برای مشارکت افراد خیر و نیکوکار فراهم می‌کند.

باسره با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال، تعداد سه هزار و ۳۰۲ نفر در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند، افزود: این تعداد حامی جدید حمایت مادی و معنوی ۹ هزار و ۴۳۳ یتیم و فرزند محسنین را متقبل شدند.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۱۶ هزار و ۳۶۱ فرزند یتیم و محسنین استان هرمزگان تحت حمایت کمیته امداد هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با قدردانی از همراهی کمک های خیرین و حامیان برای رفع مشکلات خانواده های ایتام و محسنین، اضافه کرد: سال گذشته حامیان طرح اکرام ایتام بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک نموده اند.

باسره یادآور شد: خیران و مردم نوع دوست می توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ ، مراجعه حضوری به دفاترکمیته امداد سراسر استان و یا تماس با اداره اکرام ایتام به شماره ۰۷۶۳۳۶۷۰۹۳۴ در این طرح مشارکت داشته باشند.

انتهای خبر /