به مناسبت هفته جوان و ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) جشنواره جوان، امیدو آینده با حضور خادمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان،نرگس منتظری سرپرست اداره کل بانوان و امورخانواده استانداری،فریده عامری عضو شورای شهر بندرعباس،معاونین اداره کل،سازمان های مردم نهاد جوانان استان و جمعی از مسئولین درسالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان بندرعباس برگزارشد.

 به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، سرپرست اداره ورزش وجوانان در این جشنواره اظهارداشت:بمناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع)و روز جوان مراسم تجلیل از جوانان برتر و نخبه استان را داریم ودر هفته جوان نیز ۵۳ برنامه در شهرستان بندرعباس و استان هرمزگان تدارک دیده ایم و امروزدر خدمت جوانانی هستیم که نخبه های برگزیده استان در حوزه های مختلف هستند.

مظفرمهری خادمی نسب افزود: در تمامی شرایط جوانان هرمزگانی نشان دادند که می توانند در تمامی عرصه ها بدرخشند وجواناناین استان صاحب تخصص و حرفی برای گفتن درحوزه علم و فناوری، دانشجویی، فضای مجازی و..جوانان دارند و صاحب نظر و توانمندهستندکه امیدواریم شاهد افتخارآفرینی این جوانان در سطح ملی و بین المللی باشیم و امروز مفتخریم که از این جوانان تجلیل خواهد شد.

خادمی نسب اظهار کرد: ما با برنامه ریزی هایی که درسطح استان بعنوان دبیرخانه ستاد انجام داده ایم سعی نموده ایم برنامه‌ ریزی هایی را برای جوانان انجام دهیم ودرحوزه جوانان کارهای زیادی در زمینه اشتغال،ازدواج و …وجود دارد که باید با همت همه مسئولین انجام دهیم.

وی بیان کرد:به طور حتم از تمامی ظرفیت ها بهره می بریم تا سازمان های مردم نهاد نقش پر رنگ تری در جامعه داشته باشندو تلاش خواهیم نمودتاخانه های جوان را در تمامی شهرستان ها فعال می کنیم.

خادمی نسب افزود: جوانان ما باید هویت خود را بشناسند و بر اعتماد و باورشان افزوده شود تا در آینده بعنوان مدیران این استان فعالیت داشته باشند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بیان داشت:جوان روح و سرمایه جامعه است وجوانان ما باید از این فرصت جوانی به نحو احسن استفاده کنند و از تمام توانمندی های خود در جهت رشد و شکوفایی و آینده خود بهره ببرند.

نرگس منتظری با اشاره به اینکه در مقطع کنونی بیشتر از هر برهه زمانی دیگری به فکر و نبوغ و خلاقیت جوانان نیازمندیم، یادآور شد: جوان سرشار از روحیه و انگیزه و توانایی بوده و به‌کارگیری این ظرفیت‌های مهم زمینه افزایش خودباوری و اعتماد به نفس آنان را فراهم خواهد کرد.

منتظری یادآورشد: از جوانان نخبه درخواست دارم که کارهایی که هنوز به انجام نرسیده است را دنبال کنند تا به نتیجه بیانجامدوبرای احقاق حقوق شهر و استانمان که پایتخت اقتصادی کشورمان است تلاش کنیم.

وی بیان داشت: تجربه نشان داده که اعتماد به جوانان با کسب نتایجی ایده‌آل همراه شده و هر جامعه‌ای که به دنبال نیل به اهداف خود است، نباید از احیای برنامه‌های مرتبط به امور جوانان غفلت کند.

انتهای پیام