رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از برگزاری جشنواره ملی شعر صحیفه با حضور شعرای آیینی کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، احسان کامرانی اظهار کرد: جشنواره ملی صحیفه از سری برنامه های کنگره بین المللی امام سجاد(ع) ۱۷ اسفند ماه جاری مصادف با پنجم شعبان همزمان با سالروز ولادت امام زین العابدین(ع) در بندرعباس برگزار می شود.

کامرانی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از امسال و به طور مستمر همه ساله برنامه ای را به میزبانی استان هرمزگان و با هدف ترویج معارف صحیفه سجادیه برگزار خواهد کرد که این برنامه امسال در قالب جشنواره شعر پیش بینی شده است.

وی، آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۱۰ اسفند ماه جاری اعلام و عنوان کرد: این جشنواره در چهار بخش  دانش آموزی ،  دانشجویی ،  اساتید و فرهنگیان  و آزاد و در قالب شعری گوناگون برگزار خواهد شد.

کامرانی گفت: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا تاریخ اعلام شده از طریق لینک https://bandarabbas.iau.ir/fa/form/18 و یا آدرس دبیرخانه جشنواره به نشانی : بندرعباس دانشگاه آزاد اسلامی معاونت فرهنگی و دانشجویی ارسال کنند.

وی افزود: افراد علاقه مند برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن های معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس به شماره ۰۷۶۳۳۶۷۰۲۴۱ و ۰۹۳۳۰۳۸۶۳۴۳تماس حاصل نمایند.

کامرانی خاطرنشان کرد: جشنواره ملی شعر صحیفه به همت دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت، موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان برگزار می شود.

وی گفت: با توجه به اینکه در طول ۱۱ دوره برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، مراکز علمی و دانشگاهی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی میزبان برنامه های متعدد از جمله نشست های علمی این رخداد مهم فرهنگی معنوی بوده اند، برگزاری جشنواره ملی شعر صحیفه به این دانشگاه واگذار شد.

گفتنی است؛ کنگره بین المللی امام سجاد (ع) از ۱۱ سال پیش همه ساله به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادهای استان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، مجمع جهانی اهل بیت. سازمان فرهنگ و ارتباطات و جامعه المصطفی از ۱۲ تا ۲۵ محرم همزمان سالروز شهادت سید الساجدین امام سجاد (ع) و با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان برگزار می شود.

انتهای پیام