با حضور تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی ، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب ها اجتماعی و فضائلی معاون برنامه ریزی و امور مشاوره وزارت اموزش و پرورش ، جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش با مناطق آموزشی ۲۳ گانه استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، این جلسه که با حضور شورای معاونین آموزش و پرورش هرمزگان و مدیران مراکز مشاوران خط ۱۵۷۰ برگزار گردید، تجلی نیا بر توجه بیشتر مشاوران به موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان تاکید نمودند.

 وی با تاکید بر ضرورت انجام آزمون های غربالگری دانش آموزان در همه پایه های تحصیلی به شروع این فرایند در دو پایه ی سوم وششم در مقطع ابتدایی و دو پایه هفتم وهشم درمتوسطه اول وپایه دهم ویازدهم درمتوسطه دوم از اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرکل امور تربیتی ومشاوره ومراقبت در برابر آسیب ها اجتماعی ضمن تاکید بر اجرای آیین نامه اجرایی قانون حمایت از اطفال و نوجوانان بر نقش معلمان به عنوان کنشگران عمومی و مشاوران بعنوان کنشگران تخصصی این طرح تاکید داشت و افزود: معلمان و مدیران و مشاورانی که همکاری لازم در طرح داشته باشند گواهی همکاری و حق الزحمه دریافت خواهند نمود.

انتهای خبر /