نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت : جمهوری اسلامی نیز پرچمدار تقویت روز جهانی قدس در جهان اسلام است و اگر روزی این مهم در کشورمان کمرنگ شود تاثیر منفی خود را در معادلات جهانی خواهد گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده عنوان کرد : راهپیمایی روز جهانی قدس یک مانور اقتدار است،بسیاری از حکام کشورهای اسلامی و عوامل نظام استکباری جهانی در تلاش هستند که گرامیداشت روز جهانی قدس را کمرنگ کنند.

وی بیان کرد : روز جهانی قدس متعلق به تمامی مسلمین جهان است و هر کشوری که با آرمان فلسطین ارتباط پیدا می‌کند در این روز مقدس نقش‌آفرینی  می‌کند و جمهوری اسلامی نیز پرچمدار تقویت روز جهانی قدس در جهان اسلام است و اگر روزی این مهم در کشورمان کمرنگ شود تاثیر منفی خود را در معادلات جهانی خواهد گذاشت.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد : بی شک تنها راه مقابله با استمرار گستاخی ها و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی، حضور آگاهانه و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

عبادی زاده در پایان گفت: ملت بزرگ ایران خاصه هرمزگان نشان دادند در دفاع از آرمان های بر حق ملت مظلوم فلسطین همچنان مصمم هستند و به یاری خدا پیروزی نهایی از آن مظلومان و حق طلبان خواهد بود که وعده الهی نزدیک است.

انتهای خبر /