در بازدید رئیس شورای فرهنگی وزارت نفت از تاسیسات ریلی انتقال فرآورده انبار نفت شهید رجایی بندرعباس, اقدامات جهادی کارکنان منطقه هرمزگان مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ،  در این بازدید رئیس شورای عالی فرهنگی وزارت نفت از نزدیک در جریان عملیات سوخترسانی و انتقال فرآورده از طریق ریلی و نفتکش های جاده پیما قرار گرفت. زمانی در خلال این بازدید گفت: عددها و رقم های انتقال فرآورده بقدری بزرگ و قابل توجه است که جز با باور “ما میتوانیم ” نمیشود چنین افتخار و تلاشی را رقم زد.

 

رئیس شورای عالی فرهنگی وزارت نفت گفت: در تفکر شهید سلیمانی و شهید چمران مدیرانی موفق هستند که بجای  اتکا به القاب و مناسبات اداری با دل های کارکنان ارتباط برقرار کنند.

 

در این بازدید فلاحتی و محمدی از اعضای شورالی عالی فرهنگی وزارت نفت رئیس این شورا را همراهی می کردند.

 

احمد سالاری فر مدیر پخش فرآورده ها ی نفتی منطقه هرمزگان نیز ضمن ارائه توضیحات لازم در زمینه سوخت رسانی گفت: حجم بزرگ عملیات انتقال فرآورده های نفتی تولیدی در دو پالایشگاه بزرگ همجوار، بدست توانمند همکاران این منطقه در حال انجام است.

 

سالاری فر افزود:  درحال حاضرکه عملیات سوخترسانی زمستانی پایدار شده و در حال برنامه ربزی برای نوروز هستیم؛ کارکنان سختکوش در شیفت های ایثار بسیار فراتر از وظایف معمول اداری تلاش می کنند تا در هیچ نقطه ای از کشور هموطنان نگرانی کمبود فرآورده نفتی نداشته باشند.ا

نتهای خبر /