حفظ و صیانت از محیط زیست در پالایشگاه گاز سرخون بعنوان یک اصل مهم و ارزش سازمانی اجرا می گردد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،پارسا پروین بر لزوم رعایت همه جانبه الزامات محیط زیست به جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی و همچنین در راستای استمرار تولید پایدار گاز در جنوب کشور و برقراری صنعت سبز تاکید کرد.

پروین در ادامه ضمن اشاره به استقرار و بهبود مستمر سیستم های مدیریت سبز و مسئولیت های اجتماعی تعامل سازنده با جامعه و سازمان حفاطت محیط زیست اهتمام داشته و همواره این شرکت  در تمامی مراحل برنامه ریزی و راهبردی پروژه های زیست محیطی بمنظور کاهش و یا حذف آلاینده ها، تفکر زیست محیطی را به کار می برد.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست و هوای پاک یک وظیفه همگانی بوده، تصریح کرد: شرکت پالایش گازسرخون و قشم از ابتدای تاسیس تاکنون، بعنوان سازمان پیشرو در زمینه توجه و رعایت مسائل زیست محیطی فعال بوده و همواره افتخارات متعددی را در این حوزه کسب کرده است.

پروین در ادامه بیان کرد:ارتقاء سیستم مدیریت سبز و مدیریت آلاینده های هوا را از مهمترین اقدامات انجام شده این شرکت در زمینه حفظ و صیانت از محیط زیست نام برد و گفت : به جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی در حوزه محیط زیست در قبال انتظارات ذینفعان برون سازمان و جامعه وبدنبال تاثیر آن بر تصویر بیرونی و اعتماد سازی سازمان ، متعهد و پایبند بوده است.

سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در پایان بر لزوم توجه بیشتر به الزامات حفظ و صیانت از محیط زیست در تمامی فعالیت های عملیاتی پالایشگاه گاز سرخون تاکید کرد و گفت: حرکت بسوی صنعت سبز و توسعه و استمرار تولید پایدار بعنوان یک راهبرد در سطح این شرکت از اهمیت ویژه ای برخوردار  بوده و تمامی کارکنان در بخش های مختلف سازمانی نیز می بایست، نسبت به تحقق این مهم مشارکت کنند.

انتهای پیام