مسئول حزب همت استان هرمزگان نیز در همایش استانی که با همراهی مسئولان حزب همت استان هرمزگان و شورای سیاست‌گذاری و با حضور دبیر کل حزب همت در سالن اجتماعات شهرداری قشم برگزار شد، اظهار داشت: حزب همت یکی از حزب‌هایی است که در کشور بعنوان فعال‌ترین حزب درحال فعالیت است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، محمد پاینده، افزود: این حزب در ۱۳ شهرستان فعال است و تاکنون در قسمت‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خروجی خیلی خوبی در سطح کشور داشته است.

پاینده ، تصریح‌ کرد: حزب همت در انتخاب مدیران، وزرا و تمامی افرادی که باید برای مدیریت انتخاب می‌شدند تلاش کردند آن چیزی که مد نظر مقام معظم رهبری است در جامعه جذب کند.

وی به حزب در اندیشه امام راحل اشاره و تصریح کرد: در اندیشه امام خمینی(ره) ملاک و معیار ارزیابی احزاب، ایده و عملکرد حزب است. ایشان در این باره می‌فرماید: «این طور نیست که حزب بد باشد یا هر حزبی خوب باشد، میزان ایده حزب است و اگر ایده چیزی دیگری باشد این حزب شیطان است هر اسمی هم داشته باشد. بنابراین، ما باید کوشش کنیم حزبمان را حزب الله کنیم».

پاینده  با تاکید بر اینکه حزب همت مختص ایام انتخابات نیست، اذعان داشت: این حزب از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون فعالیت های مفیدی  انجام داده و از جنبه اجتماعی و مطالبه گری، نقش موثری در استان‌ها ایفا کرده است.

مسئول حزب همت استان هرمزگان اذعان داشت: از تمامی حزب‌های فعال در کشور درخواست داریم موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در کشور اجرا شود و کشور را به دست دشمن ندهند.

انتهای پیام