استاندار هرمزگان ظهر امروز در دومین روز بعد از زلزله‌های مهیب بامداد روز شنبه، در ادامه حضور میدانی در کانون اصلی زلزله "روستای سایه خوش" و احصا مسائل و مشکلات مردم و صدور دستورات لازم برای رفع نگرانی‌های مردم راهی سایر روستاهای متاثر از زلزله شد تا آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده را بررسی کند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، روستاهای دژگان، کورچی و چند محله از روستای نرمستان از توابع بخش مهران شهرستان بندرلنگه به عنوان دیگر مناطقی که دچار تخریب و آسیب فراوانی شده‌اند، مقصد بازدیدهای امروز استاندار هرمزگان بود، در این بازدیدها که با همراهی حسین رئیسی رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان و احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی انجام شد مهندس دوستی وضعیت مردم، نحوه خدمات رسانی و نصب چادرها و ارسال مواد غذایی و آب معدنی را مورد بررسی قرار داد. 

حضور در بین مردم زلزله زده و شنیدن دغدغه‌های آنان، بررسی میزان خسارات و نحوه جبران آن، ایجاد کمپ و تعبیه کولر در چادرها دیگر برنامه‌های استاندار هرمزگان در روستاهای یاد شده بود. 

مهدی دوستی در این بازدیدها ضمن ابراز همدردی با زلزله‌زدگان، به مردم اطمینان خاطر داد دولت در کنار آنان خواهد ماند و تا به آرامش رسیدن مردم و بازسازی منازل مسکونی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. 

مردم این روستاها نیز از تلاش‌های دستگاه‌های خدمات رسان و مسئولانی که پای کار بودند تشکر کردند و نگرانی خود را گرمای هوا و از بین رفتن اسباب زندگی بیان کرده و از استاندار خواستند برای این مسائل نیز برنامه ریزی کند. 

گفتنی است ، استاندار هرمزگان شب گذشته نیز با حضور در روستاهای همجوار کانون اصلی زلزله از جمله روستاهای کلاتو و برکه سفلین با مردم زلزله‌زده دیدار و میزان خسارات و نحوه امدادرسانی و خدمات دهی به مردم را مورد بررسی قرار داده بود. 

انتهای پیام