مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از حضور شاعر تاجیکستانی در سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، اسمعیل جهانگیری در نشست خبری در سالن رودکی این اداره برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت : سیزدهمین جشنواره بین المللی خلیج فارس از مورخ ۶ الی ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار می شود .

جهانگیری با بیان اینکه  هشتمین جشنواره استانی مطبوعات و رسانه های خلیج فارس در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه،ساعت ۱۹ در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می شود ، توضیح داد : ۲۵۰ اثر در ۸ بخش خبر ، سرمقاله ، یادداشت ، گزارش ، مصاحبه ، تیتر ، چندرسانه ای و … از  ۹۳ شرکت کننده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است .

وی ، عنوان کرد : هشتمین همایش ملی خلیج فارس در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵  در بندرکنگ برگزار می شود .

این مسئول ، ادامه داد : جشن مردمی به مناسبت روز ملی خلیج فارس نیز در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه،ساعت ۱۹ زیر پرچم  در بندرعباس برگزار می شود .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه نشست هم اندیشی چهره های ماندگار هزاره اخیر خلیج فارس در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه در جزیره هرمز برگزار می شود ، خاطرنشان کرد : نشست علمی تازه ترین یافته های حوزه خلیج فارس نیز ۹ اردیبهشت ماه، ساعت ۹ صبح در  دانشگاه هرمزگان برگزار می شود .

جهانگیری همچنین از برگزاری مراسم روز ملی خلیج فارس در۱۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای طوبی  خبر داد .

گفتنی است ، در پایان نشست خبری از پوستر سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس رونمایی شد .

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

انتهای خبر/