مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس از مشارکت و حضور فعال شهرداری بندرعباس در اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی در محل موزه ملی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به همت سازمان مدیریت بحران کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات مقابله با بحران استان هرمزگان و همچنین شهرداری بندرعباس بیان کرد: اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی از ۲۵ لغایت ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ادامه دارد ، که از غرفه استان هرمزگان(شهرداری بندرعباس) توسط معاون رئیس جمهور، وزیر کشور ، استاندار هرمزگان و دیگر مسئولین و متخصصین کشوری بازدید بعمل آمد. در حاشیه بازدید از اقدامات و عملکرد شهرداری بندرعباس در حوزه مدیریت بحران نیز تشکر‌ شد.

ملائی نسب گفت : شهرداری بندرعباس با همکاری مدیریت بحران وپدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با مشارکت و حضور فعال خود به ارائه اقدامات ، عملکرد و تبادل اطلاعات در زمینه بحران به مسئولین، مخاطبین و شهروندان پرداختند.

وی در ادامه اضافه کرد: بخش ها و فعالیت های دیگری در این رویداد انجام شد از جمله کنفرانس های علمی _ پژوهشی ، کارگروه های آموزشی ، نشست های تخصصی بحران ، مقالات، جشنواره های فرهنگی و مانورها.

مدیر بحران وپدافندغیرعامل شهرداری بندرعباس گفت : در اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی کلیه ی نهادها و دستگاه های اجرایی و شرکت کننده از کل کشور همه اقدامات ، دستاوردها، اختراعات و… خود را در معرض دید مسئولین کشوری ، استانی ، متخصصین و شهروندان قرار دادند که این خودنیز موجب شناسایی ظرفیت ها، پتانسیل ها ،شناسایی نقاط قوت و ضعف و همچنین آمادگی و پیشگیری و برنامه ریزی در قبل ، حین و بعداز بحران ها می شود.

انتهای خبر