مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره ایزوایکو با حضور در منطقه زلزله زده سایه خوش ضمن بازدید میدانی از این مناطق و بررسی شرایط اولین محموله اقلام اهدایی مجتمع ایزوایکو را به آسیب دیدگان فاجعه زلزله تحویل داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، سلمان ضربی در این بازدید طی دیدار و جلساتی با عوامل مختلف و تیم های اجرایی فعال در منطقه ضمن اعلام آمادگی مجتمع ایزوایکو جهت همکاری و همراهی در بخش های مختلف اجرایی و تامین نیازمندیها افزود؛ ایزوایکو به عنوان یک مجتمع بزرگ صنعتی با مسئولیت پذیری و تمام توان تا زمان رفع مشکلات و چالش ها و برقراری آرامش و آسایش هم استانی های عزیزمان در منطقه حضور خواهد داشت.

ضربی تاکید کرد: طی روز های گذشته چندین تن از نیروها و تکنسین های اجرایی ایزوایکو جهت مونتاژ و نصب کانکسهای ارسالی به سایه خوش در منطقه حضور داشته و مشغول فعالیت بوده اند که در روزهای آینده این تیم ها با انسجام بیشتر جهت تسهیل در انجام این مهم به منطقه اعزام خواهند شد.

مدیرعامل ایزوایکو ، عنوان کرد: تمامی مردم دردمند و خسارت دیده مناطق غرب استان به عنوان بخشی از خانواده بزرگ هرمزگان بسیار ارزشمند و قابل احترامند که باید تلاش کنیم با حفظ کرامت این عزیزان در جهت رفع چالش ها ، نیازها و مشکلات آنها گام برداریم، از این رو هماهنگی بین تیم های حاضر در منطقه خدمات رسانی بسیار حائز اهمیت است و سعی خواهیم کرد در ادامه این مسیر ارتباط خود را تا پایان فرایند امداد رسانی با مجریان تیم های اجرایی حفظ کنیم.

ضربی در پایان با اشاره به همدلی و همراهی تیمی صورت گرفته توسط دستگاه ها و نهادهای مختلف ، تصریح کرد: برادران و خواهران ما در سایه خوش تنها نیستند و تنها نخواهند ماند و یک بار دیگر با عرض تسلیت به خانواده های جانباختگان این رخداد، آرزوی سلامتی برای عموم مردم منطقه و خدمتگذاران گرانقدر را دارم.

انتهای پیام