رييس كميته هماهنگي امور مناطق ستاد اجرايي خدمات سفر قشم گفت: امسال اقدامات مشترك خوبي توسط سازمان منطقه و دهياري هاي به منظور آماده سازي روستاها براي پذيرايي از گردشگران نوروزي انجام شده و توزيع گردشگران در روستاها بار ترافيكي شهر قشم را كاهش داده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، وحید جابری با اعلام این مطلب اظهار کرد: تمام امکانات روستاها برای پذیرایی از گردشگران بسیج شده و خوشبختانه تمام روستاها با حداکثر ظرفیت در حال ارائه خدمت به گردشگران هستند.

وی ادامه داد: هم اکنون اسکان گردشگران در خانه های بوم گردی، کمپ پارک های و پارک های موقت روستایی از شرق تا غرب جزیره در جریان است.

تامین اقلام اساسی از جمله آب، نان، میوه و مرغ تنظیم بازاری با نحو مطلوب انجام شده و در هم اکنون با وجود افزایش ورود گردشگر به جزیره مشکل خاصی در ارائه خدمات وجود ندارد.

به گفته جابری، امروز ۲۰ تن مرغ تنظیم بازاری در جزیره توزیع شد و با توجه به توزیع ۱۵ تن مرغ در روزهای گذشته هم اکنون شرایط با ثبات است.

رییس کمیته هماهنگی امور مناطق ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، تامین آرد برای نانوایی ها سراسر جزیره با توجه به کارکرد روزانه هر نانوایی انجام می شود و سهمیه فوق العاده آرد هم تامین شده است.

انتهای خبر /