​رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بستک در جلسه شورای اداری با موضوع ارائه گزارش عملکرد چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۱ توسط هریک از همکاران گفت: حفاظت از اراضی ملی اولویت اصلی ماست و با محوریت پیشگیری از تصرف و تخریب عرصه‌های منابع طبیعی و گشت‌های مستمر حفاظتی این کار را دنبال می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، حامد احمدپور ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم  ، افزود : تاسوعا و عاشورای حسینی یادآور بزرگترین حماسه ظلم‌ستیزی و آزادی در تاریخ است و امام حسین نماد استقامت و ایستادگی در مقابل ظلم است و ما باید بکوشیم راه و سیرت ایشان را الگوی خود قرار داده و از حقوق بیت المال در مقابل متجاوزین دفاع کرده و با جدیت با آن‌ها برخورد کنیم.

احمدپور حفاظت و صیانت از اراضی ملی را اولویت اصلی این اداره عنوان کرد و ادامه داد : حفاظت از منابع ملی مهمترین هدف این اداره می‌باشد و از نیروهای حفاظتی خواست که با محوریت پیشگیری از تصرف و با گشت‌های مستمر و حضور فعال در عرصه از وقوع تخریب و تصرف و به ویژه وقوع آتش سوزی در این فصل از سال جلوگیری کنند زیرا تخریب منابع طبیعی خسارت‌های جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

وی ، بیان داشت : با توجه به بارندگی‌های اخیر و خسارت‌های احتمالی وارد شده به سازه‌های آبخیزداری از واحد آبخیزداری خواست تا پس از بازدید از سازه و برآورد دقیق خسارت طی گزارشی جهت مرمت و بازسازی این سازه‌ها درخواستی کتبی به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ارسال کنند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بستک در ادامه از تمامی همکاران خواست ضمن کنترل به موقع اتوماسیون اداری، نامه های مربوطه، به ویژه درخواست‌های مردمی و استعلامات را در اسرع وقت بررسی و پاسخ دهند.

همچنین در خصوص مشکلات و نواقصات مطرح شده در این جلسه توسط پرسنل اداره بر مکاتبات اداری تاکید کرده و از همه واحدها خواست که درخواست‌های خود را به صورت کتبی و طی نامه‌ای به استان اعلام کنند.

انتهای پیام