معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: برای حفظ وضعيت آبى و روند کاهشی شیوع کرونا در هرمزگان، باید همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی مورد توجه باشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، علی رئوفی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا “سلام الله علیها” ، به آخرین رنگ بندی وضعیت شیوع کرونا در استان هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: طبق آخرین رنگ بندی اعلامی از سوی وزارت بهداشت، تمامی شهرستان های استان هرمزگان به جز شهرستان بستک در وضعیت آبی به لحاظ شیوع کرونا قرار دارند و شهرستان بستک در وضعیت زرد است.

رئوفی افزود: موارد ابتلا، بستری و مرگ و میر بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان با کاهش چشمگیری همراه است که این مهم دستاورد مهمی برای استان در بخش بهداشت و درمان محسوب می شود.

وی تصریح کرد: رسیدن اکثر مناطق کشور و استان هرمزگان به وضعیت آبی، حاصل تلاش های کادر درمان، استقبال خوب مردم از واکسیناسیون عمومی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

رئوفی خاطرنشان کرد: حفظ دستاورد مهم رسیدن اکثریت مناطق استان به وضعیت آبی از اهمیت بسزایی در بخش های مختلف به ویژه رونق گرفتن حوزه های مختلف اقتصادی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به گردشگر پذیر بودن هرمزگان در نیمه دوم سال، نظارت بر اماکن تفریحی و گردشگری برای جلوگیری از گسترش مجدد ویروس کرونا از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: حفظ رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این وضعیت ضروری است.

انتهای پیام