فرماندار بندرعباس گفت : استکبار جهانی بداند قبله اول مسلمانان و حمایت از آزادی فلسطین قابل معامله نیست.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، محمد مرودی افزود : آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و انس با قرآن، با تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به روز جهانی قدس مزین شد.

وی اظهار کرد: روز جهانی قدس، میراث بزرگ حضرت امام خمینی (ره)، روز حیات اسلام، نماد ایستادگی، تجلی استقامت، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام و مسلمانان عدالتخواه جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است.

فرماندار شهرستان بندرعباس تصریح کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس، فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین، خاک غصب شده مسلمانان است تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی ناگسستنی دارد.

مرودی با بیان اینکه روز جهانی قدس، روز حیات اسلام و نماد ایستادگی، مقاومت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است، خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان بندرعباس بار دیگر با حضور گسترده و پرشکوه خود در راهپیمایی روز قدس ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین حضور و صلابت خویش را به نمایش گذاشتند.

انتهای خبر /