مدیرکل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌ دستی هرمزگان گفت : نمایندگان مردم بندرعباس ، قشم ، ابوموسی ، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های پیشنهادی این اداره‌کل استقبال و حمایت قاطع خود را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، محمد محسنی با اعلام این خبر گفت : در نشست اخیر با محمد آشوری ، احمد مرادی و منصور آرامی نمایندگان مردم بندرعباس ، قشم ، ابوموسی ، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی ، نمایندگان از برنامه‌های پیشنهادی این اداره‌کل در راستای توسعه گردشگری و صنایع‌دستی که منجر به تقویت زیرساخت‌ها ، منافع جوامع محلی و پذیرش گردشگران می‌شود ، استقبال کردند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس نسبت به استقرار و فعال نمودن ادارات و نمایندگی‌های شهرستان‌ها تأکید داشتند ، افزود : ادارات و نمایندگی‌های شهرستانی فعال می‌شوند تا مراجعین و ذی‌نفعان به‌ راحتی دسترسی لازم به خدمات میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی داشته باشند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود افزود : نمایندگان مردم بندرعباس و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی حمایت کامل خود را از برنامه‌های وزارت میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی در هرمزگان با توجه به مزیت غالب استان در حوزه دریایی اعلام کردند.

محسنی تصریح کرد : دو موضوع مهم شامل برنامه‌های آموزشی جامع به‌ منظور افزایش آگاهی جوامع هدف و تدوین اطلس گردشگری برای توسعه پایدار در این نشست ها مطرح شد که با استقبال نمایندگان مردم بندرعباس و ابوموسی روبرو شد.

انتهای پیام