رئیس کمیته امداد پارسیان از حمایت فرزندان ایتام و محسنین توسط منطقه ویژه اقتصادی پارسیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، نشست رئیس کمیته امداد پارسیان با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در راستای حمایت ازفرزندان ایتام و محسنین به گفتگو پرداختند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در این نشست گفت: برای حمایت از خانواده های ایتام و محسنین با کمیته امداد امام خمینی (ره) پارسیان همکاری دارم تا بتوانیم  بخشی از مشکلات این نیازمندان جامعه را مرتفع نمایم.

علی اصغر علامه،افزود: برای همکاری با این نهاد، تعداد ۱۰۰ فرزند یتیم و محسنین را مورد حمایت قرار می دهیم که بتوانیم به صورت ماهانه به آنها کمک و یاری برسانیم.

وی به اقدامات این مجموعه در راستای رفع مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی اشاره و عنوان کرد: یکی از اقدامات موثر این مجموعه کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند است تا بتوانند آنان با علم خود در جهت آبادانی این سرزمین و شهرستان قدم بردارند.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان در این نشست با اشاره به اینکه خیران پارسیانی برای کمک به خانواده‌های تحت حمایت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، تصریح کرد: حضور فعال نیکوکاران در طرح‌های حمایتی و مشارکتی کمیته امداد موجب تسهیل و تسریع در روند رسیدگی به امور مددجویان شده است که بر این اساس توانسته‌ایم خدمات کیفی‌تری را به آنان ارائه نماییم.

مهدی ناصری ،  با اشاره به اینکه هر یک از ایتام و فرزندان محسنین دارای حساب و شناسه بانکی مختص به خود هستند، افزود: کمک های نقدی حامیان بی واسطه و به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می شود.

وی افزود: تلاش ما این است که شبکه حامیان خود را توسعه دهیم تا سرانه کمک به فرزندان ایتام و محسنین افزایش یابد، همچنین خواسته ما از حامیان این است که مثل گذشته با توجه به شرایط سخت موجود در جامعه از نظر اقتصادی، مجموعه امداد و فرزندان ایتام و محسنین را یاری کنند.

انتهای پیام