نخستین نشست خبری ، مشاور عالی استاندار هرمزگان در امور ورزش و جوانان در مورد اولین دوره مسابقات فوتبال محلات بندرعباس با حضور خبرنگاران هرمزگان در سالن کنفرانس هتل هما برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مشاور عالی استاندار هرمزگان در امور ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران گفت : باحمایت استاندار هرمزگان  در اولین گام جهت انجام این ماموریت مهم و با هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان استان،  برنامه ویژه ای جهت سازماندهی ورزش محلات تهیه کرده ایم و جام محلات آغاز راهی است که ورزش استان را متحول می کند .

عباس سرخاب ، افزود : این سازماندهی با ورزش فوتبال آغاز شده و در آینده با تمامی رشته های مستعد و با هدایت بزرگان آن رشته و هیات ورزشی ادامه می یابد.

سرخاب، در بخش دیگر سخنانش عنوان کرد :  برای توسعه ورزش پایدار  استان ، و ایجاد نشاط اجتماعی در شهرهای استان ،  استاندار هرمزگان ماموریت ویژه ای به عنوان مشاور عالی ورزش به بنده سپرده اند و با توجه به این که در جامعه امروزی برای رسیدن به توسعه پایدار، محله به عنوان بنیادی ترین عنصر شهری و حلقه واسط بین شهر و شهروندان،  نقش بسزایی دارد و با طراحی نظام توسعه ورزش، در شهر بندرعباس و با محوریت ورزش محلات ، درصدد هستیم که استعداد های ناب ورزشی استان را شناسایی و به جامعه ورزش کشور و منطقه معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه راه قهرمانی در ورزش از زمین های خاکی محلات می گذرد ، خاطرنشان کرد : ورزش استان با هماهنگی همه دستگاه‌ها و دست اندرکاران به ویژه اداره کل ورزش و جوانان و پیشکسوتان هر رشته مورد حمایت  ویژه قرار خواهد گرفت.

مشاور عالی استاندار هرمزگان در امور ورزش و جوانان از جمله مسئولیت هایش به بررسی وضعیت ورزش استان ، ارتباط مستمر با ورزشکاران و احصا مشکلات آنان و گزارش به استاندار هرمزگان و ارائه راهکار در خصوص توسعه ورزش استان اشاره کرد و ادامه داد : با نشستی که با استاندار داشتم ایشان بر تشکیل آکادمی فوتبال،  تاکید ویژه داشتند که مقدمات آن فراهم کرده ایم و با مجموعه آکادمی حرفه ای فوتبال مسیر شکوفایی ورزش استان هموار تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسیر قهرمانی با تشکیل آکادمی از جمله آکادمی فوتبال و سایر رشته ها هموار تر می شود، درخواست  کرد : به عنوان پیشکسوت ورزش در این مسیر نیاز به دست دوستی همه دلسوزان به ورزش به ویژه مدیران صنایع، جهت حرفه ای کردن ورزش فوتبال پایه برای ارتقای سطح فوتبال استان و همچنین حضور حداکثری بازیکنان بومی در لیگ های معتر و مهم کشور دارم.

سرخاب ، تصریح کرد : بنده فقط به فکر رشد ورزش هستم و پیشنهاد مشاور استاندار را نیز به همین دلیل پذیرفتم و اگر کمی بوی سیاسی بودن در آن احساس کنم یقینا کنار خواهم کشید.

بازیکن اسبق استقلال تهران، خاطر نشان کرد : اگر صنایع استان که وظیفه مسئولیت های  اجتماعی آنها حکم می کند به ورزش کمک کنند ؛ کمکی نکردند یقینا کمک ها و حامیان مالی خارج از استان خواهم آورد.

مشاور عالی استاندار هرمزگان در امور ورزش و جوانان ، اذعان داشت : در حال حاضر نیاز به حمایت رسانه ها و روزنامه های استان دارم و از همه شما خبرنگاران می خواهم که به کمک ما بیایند و هر جا احساس کردید که عباس سرخاب به مسئولیت خود به خوبی عمل نمی کند او را زیر سوال ببرید و اجازه ندهید که تنها فقط نام مشاور ورزشی استاندار را یدک بکشد.

سرخاب ، با بیان اینکه احیای فوتبال محله ها آغاز شده است ، اعلام کرد : ۲۰ خرداد ماه سالجاری افتتاحیه جام خلیج همیشه فارس در خصوص فوتبال محلات را داریم .

گفتنی است ، سرخاب در کارنامه خود حضور و بازی در تیم فوتبال استقلال تهران را دارد، وی به همراه تیم فوتبال استقلال تهران در سال ۱۹۹۰ در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، به قهرمانی رسید و به عنوان بهترین بازیکن آن دوره برگزیده شد، وی همچنین در سالیان اخیر مربیگری در تیم‌های مختلف نظیر شهرداری بندرعباس، فولاد هرمزگان، جعلان عمان و همچنین تیم ملی جوانان ایران را تجربه کرده است.

 

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

پایان خبر /