با توجه به کاهش سهمیه گاز مایع (کپسول گاز)، نفت سفید و ثبت نام متقاضیان در سامانه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، سهمیه کپسول گاز و نفت سفید افرادی که شبکه گاز در محل زندگی آنها اجرا و علمک گاز جلو منازل آنها نصب گردیده است قطع و خرید کپسول و نفت سفید از نمایندگان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی فقط از طریق دستگاه های پوز(pos) صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، جلسه کمیته گازرسانی شهرستان بستک به منظور افزایش ظرفیت اشتراک گذاری در سطح شهرستان به ریاست قسوریان، سرپرست فرمانداری شهرستان بستک و با حضور مسئول حراست شرکت نفت بندرلنگه و سایر اعضای این کمیته در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعضا به ارائه راهکار و پیشنهاد برای افزایش اشتراک پذیری گاز در شهرستان بستک در مناطقی که شرکت گاز استان هرمزگان شبکه گازرسانی و علمک گاز جلو منازل اجرا شده است پرداختند و در ادامه مقرر شد.

مصرف گاز بها رایگان برای مشترکین کم مصرف در فصول گرم و سرد و حق اشتراک رایگان برای افراد زیر مجموعه نهادهایی از قبیل کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران، مساجد، حسینیه ها و مدارس دولتی اعلام شد.

گفتنی است، شرکت گاز استان هرمزگان به منظور افزایش اشتراک پذیری گاز نسبت به ارائه زمینه اعطای وام به متقاضیان این شهرستان به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال و به صورت قرض الحسنه با اقساط ۳۶ ماهه فراهم شد.