مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: خسارت ایثارگران زلزله‌زده غرب هرمزگان در اسرع وقت ارزیابی و پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، عطا ناوکی در نشست ستاد بحران بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان که با هدف رسیدگی به وضعیت ایثارگران آسیب‌دیده در زلزله برگزار شد، افزود : همه گروه‌های ارزیاب بیمه تجارت نو باید در اسرع وقت از مناطق زلزله‌زده بازدید کنند و میزان خسارت منازل مسکونی ایثارگران را گزارش دهند. 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به اینکه منازل مسکونی و لوازم خانگی ایثارگران بیمه هستند، ادامه داد : بی‌تردید همچون گذشته ارزیابان بیمه تجارت نو پس از برآورد خسارت‌های ایثارگران زلزله‌زده غرب هرمزگان، در اسرع وقت خسارت آنان را از طریق بیمه مورد نظر پرداخت می‌کنند.
در نشست یاد شده علاوه بر اینکه معاونان ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان به عنوان معین هر شهرستان مشخص شدند، بیمه تجارت نو نیز اعلام آمادگی کرد که به محض اعلام نتیجه ارزیابی اولیه، اقدامات عملیاتی خود را در خصوص پرداخت خسارت‌های ناشی از زلزله به جامعه ایثارگری انجام خواهد داد.
 این نشست با حضور معاونان ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، رئیس بنیاد شهرستان بندرعباس و رئیس بیمه تجارت نو استان هرمزگان برگزار شد.
گفتنی است، زمین لرزه‌ای به بزرگی پنج و دو دهم ریشتر، بامداد چهارشنبه یکم تیرماه سال جاری حوالی بندر مقام در مرز شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان را لرزاند که به ۱۶ خانواده ایثارگر خسارت وارد شد و بیمه تجارت نو طی پنج روز خسارت این عزیزان را پرداخت کرد.

انتهای پیام