سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر ضرورت ارتقاء بهره‌وری در هرمزگان، گفت: خلاقیت و نوآوری در حکمرانی دانش جایگاه مهمی دارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، احسان کامرانی در همایش مدیریت دانش در تامین اجتماعی استان هرمزگان با اشاره به اهمیت نیروی انسانی متخصص و ماهر در توسعه جوامع، عنوان کرد: توجه به نیروی انسانی ماهر و متخصص عامل رشد و توسعه بسیاری از کشورهای توسعه یافته است.

 کامرانی افزود: برای شتاب بخشیدن به روند رشد و توسعه کشور توجه به نیروی انسانی ضروری است.

وی، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش های علمی با محوریت توجه و تقویت نیروی انسانی در سازمان ها ضروری است.

 کامرانی با اشاره به اهمیت حکمرانی دانش، تصریح کرد: بسیاری از کشورهای جهان از مدیریت دانش عبور کرده اند و وارد حکمرانی دانش شده اند.

 وی در همین خصوص افزود: حکمرانی دانش به مراتب اهمیت آن از مدیریت دانش در توسعه کشورها مهمتر است و ضروری است ما نیز برای شتاب بخشیدن به روند توسعه وارد حوزه حکمرانی دانش شویم.

 کامرانی ، گفت: حکمرانی دانش دربرگیرنده جنبه های مختلفی است که ضروری است به آن توجه شود.

 وی در همین خصوص، خاطرنشان کرد: حکمرانی علمی به استفاده خلاقانه و نوآورانه در سیستم تاکید دارد.

 کامرانی اظهار داشت: کارآمدی و موثر بودن در حکمرانی دانش از اهمیت بسزایی برخوردار است و اگر به کارآمدی و نوآوری در سیستم توجه شود اهداف سازمان که همان رضایتمندی ارباب رجوع است، محقق می شود.

 وی، خاطرنشان کرد: دانش جمعی و کار تیمی در عصر کنونی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 کامرانی در همین خصوص، خاطرنشان کرد: نهادینه کردن حکمرانی دانش در سیستم اجرایی، در تمدن نوین اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری، مورد تاکید است.

 وی با تاکید بر بهبود بهره وری در سیستم اداری و اقتصادی استان، افزود: ساختار اداری و اقتصادی نیاز به تحول و بهره‌وری بالا دارد و ضروری است با بهره گیری از ظرفیت دانشگاه ها و نخبگان حوزوی نسبت به بهبود بهره وری در بخش های مختلف با محوریت شعار سال اقدام کرد و بنگاه های اقتصادی در این زمینه رسالت مهمی دارند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به برگزاری همایش مدیریت دانش مدیریت در تامین اجتماعی، تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی با برگزاری همایش مدیریت دانش به دنبال ایجاد تحول در مجموعه خود است که ضروری است این رویکرد در سایر دستگاه های اجرایی پیگیری و دنبال شود.

انتهای پیام