مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان در نشست آموزشی رؤسای آموزش شرکت های تابعه ملی گاز ایران به جداسازی آموزش های ضمن خدمت از آموزش های آکادمیک ، اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، علی ذاکری ، مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان در ابتدای این نشست، اظهار کرد: دیدار چهره به چهره، آشنایی بین رؤسای شرکت ها و کمک به انتقال تجربه و چرخه دانش بی شک از اهداف و مزایای این نشست ها، بوده و ما نیزاز این ایده و نشست ها، استقبال می کنیم و امید داریم، یکی از ذینفعان دستاورد های بزرگ این نشست، شرکت گاز استان هرمزگان، باشد.
وی تصریح کرد: ما به عنوان یکی از ذینفعان مسائل آموزشی، خواستار جداسازی آموزش های ضمن خدمت از آموزش های آکادمیک هستیم تا در شرایط عملیاتی دچار مشکل نشویم و اگر مهارت و دانش، جایگزین آموزش آکادمیک شود، بی شک، شاهد شکوفایی بیش تری در این زمینه و به خصوص در شرایط عملیاتی، خواهیم بود.
مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان اظهار کرد: نشست های مجازی ودوره ای پیش بینی شده در شرکت ملی گاز ایران که برای همکاران برگزار می شود، بسیار مثبت بوده و خود من نیز تاثیرات این دوره ها را مشاهده می کنم و امیدواریم خروجی برگزاری این گونه نشست ها نیز تاثیرات مفید خود را در پیشبرد اهداف شرکتها، بگذارد.
گفتنی است ، در این نشست سه روزه حمید رضا ادیب نیا، رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران نیز حضور داشت.

انتهای خبر