دارت ورزشی است که در تمامی اوقات آن را می توان بازی کرد ،از جمع های دوستانه و خانوادگی تا مسابقات جهانی مفرح است و بسیار جذاب و پر شور به طوری که حتی کودکان هم از آن لذت می برند. این شادی همه گیر ما را بر آن داشت تا با مسئول این رشته در استان صحبتی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، کاظم علی پور با مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت مالی که با کسب مقام های دو دوره در سال ۹۵ و ۹۷ قهرمان مسابقات دارت وزارت امور اقتصاد دارایی را و مقام اولی انفرادی و مقام اول تیمی کارکنان دولت را در سال ۹۸ و همچنین در استان مقام سومی مسابقات انلاین کشور به میزبانی قزوین (خرداد ۹۹ )و مقام سوم مسابقات کارگری کشور( دی ماه ۹۹ )به میزبانی استان کرمان را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده به تازگی به عنوان دبیر کمیته دارت استان در کنار کارگر رئیس کمیته از دی ماه این مسئولیت به او واگذار شد.

وی با بیان اینکه رشته ورزشی و مفرح و جذاب دارت به لحاظ ویژگی خاص خود از جمله ورزش های همگانی محسوب میشه که به صورت انفردای و تیمی برای آقایان و بانوان و خانواده ها قابل اجراست گفت: یکی از اهداف برنامه های انجمن در استان گسترش هر چه بیشتر این رشته در سطح مدارس، نوجوانان ،جوانان و خانواده ها هست که دز برنامه های آتی و بازگشایی مدارس و بهتر شدن شرایط کرونایی این کار انجام خواهد شد.

علی پور ادامه داد: رشته ی دارت گروه سنی خاصی ندارد و نوجوانان ،جوانان ،بزرگسالان حتی کودکان و آن را تجربه کنند ،حتی به صورت حرفه ای ادامه دهند.

دبیر کمیته دارت استان با بیان این مهم که علاقه به دارت زمان خاصی ندارد تصریح کرد: انجمن برای مناسبتهایی که در چند روز گذشته وجود داشت و مراسماتی که تا پایان سال در پیش رو است مسابقاتی در بخش بانوان و آقایان همچنین خانوادها ،با رعایت تمام پروتکل ها و فاصله گذاری های مجاز در نظر دارد

علی پور با بیان اینکه کمیته دارت استان هرمزگان در مسابقات مجازی کمیته پیشرو بود تصریح کرد: استان هرمزگان اولین مسابقات انلاین در مسابقات انلاین کرواسی شرکت کرد که با حضور ۱۱۶۷ نفر از ۵۴ کشور دنیا برگزار شد و ایران با پیش از صد ورزش کار و هرمزگان با ۷ نفر از ورزشکار در این مسابقات شرکت کرد و بهترین مقام را پیروی با کسب رتبه ۶۵ بود.

وی در ادامه بیان کرد: در مسابقات با میزبانی استان هرمزگان که هفتمین دوره مسابقات کارگری کشور با حضور ۳۳۲نفر از ۳۱ استان ، مقام سومی مسابقات کشور برای استان کسب شد.

دبیر کمیته دارت خاطر نشان کرد ؛مسابقه دارت قهرمانی استان هرمزگان به مناسبت دهه مبارک فجر نیز در سالن دارت تامین اجتماعی با حضور ۲۱ بازیکن برگزار شد که حیدر پیروی مقام‌اول، کاظم علیپور مقام دوم، نصرت اله آزادی و باقر کارگر مقام های سوم را کسب کردند .

علی پور در پایان از ریاست هیئت انجمن های ورزشی استان‌،بختیار صالحی و‌ دبیر هیئت، شبتاری و همچنین پالیزان و‌حسن دوست بابت محیا کردن سالن جهت برگزاری مسابقه تشکر کرد.