حسین قاسمی سرپرست معاونت غذا و دارو استان در جلسه بررسی فرایند تامین و توزیع دارو و رفع مشکلات دارویی تاکید کرد : داروهای بیمارستانی صرفا در بیمارستانهای استان توزیع گردیده و از توزیع داروی بیمارستانی در داروخانه های غیربیمارستانی خودداری شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، در این جلسه که بعلت بررسی تامین داروهای مورد نیاز استان و رفع  مشکلات  تهیه و توزیع دارو برگزار شد ، حضور مسئول فنی داروساز در شرکتهای توزیع دارو و توزیع عادلانه دارو توسط شرکتها طبق سهمیه و برنامه داده شده توسط واحد دارویی معاونت (خصوصا داروهای کمیاب و نایاب) تاکید گردید و به مدیران و نمایندگان شرکتهای توزیع دارو در خصوص پوشش حداکثری در سطح استان ولزوم رعایت این پوشش راهنماییهای لازم ارائه شد.

حسین قاسمی ضمن بیان اهمیت نقش خدمات دارویی در امر سلامت آحاد مردم شریف استان، به بهره گیری از تمام منابع و ظرفیت های موجود ، استفاده از توانمندی و تجارب و تعامل سازنده تمام دست اندکاران و حضار جلسه در تحقق این امر مهم تاکید نمود.

این جلسه با حضور حسین قاسمی سرپرست معاونت غذا ودارو استان ، محمد فتحعلی پور مدیراداره نظارت و ارزیابی داروو فرآورده های دارویی، کارشناسان دارویی ،مدیران ونمایندگان شرکتهای توزیع دارو در سالن کنفرانس معاونت غذا ودارو تشکیل گردید.

انتهای پیام