رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در دیدار با رئیس و اعضای هیأت علمی دانشکده داروسازی و علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اساتید دانشکده داروسازی بندرعباس بعنوان اعضای هیأت علمی توانمند، قابلیت ارائه و اجرای طرح های پژوهشی با رویکرد سلامت محور را در استان دارند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،دکتر حسین فرشیدی با اشاره به حمایت همه جانبه دانشگاه از طرح های تحقیقاتی که در چارچوب اولویت‌های تحقیقاتی کشور باشد؛ افزود: اعضای هیأت علمی دانشکده داروسازی می توانند با تعریف پروژه، خلق ایده، و تبدیل آن به محصول و یا ارائه خدمت به جامعه در قالب تیم های تخصصی از حمایت های همه جانبه دانشگاه و وزارت بهداشت برخوردار شوند.

فرشیدی ابراز کرد: دانشکده داروسازی با استفاده از منابع بسیار خوبی از جمله دریا، سواحل و جزایر استان و استفاده از تجارب سایر دانشکده ها فرصت های مطالعاتی را ایجاد و با همکاری شرکت ها و مجموعه های مختلف در قالب طرح های مشارکتی درآمد ایجاد کند.

رئیس دانشکده داروسازی و علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یکی از موانع حوزه پژوهش در دانشکده را کمبود اعتبارات عنوان کرد و گفت: یکی از ظرفیت های بالقوه در دانشکده اعضای هیأت علمی و دانشجویان این دانشکده هستند.

امید صفا افزود: ظریب تعداد استاد به دانشجو در دانشکده داروسازی بندرعباس نسبت به استاندارد کشوری کمی پایین تر است؛ لذا به دنبال اصلاح این شاخص با ایجاد جاذبه برای حضور هر چه بهتر اعضای هیأت علمی در کادر آموزشی دانشکده هستیم تا بتوانیم ضمن ارتقاء سطح آموزش، بیشتر به مباحث پژوهشی بپردازیم.

انتهای پیام