مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس از عرضه‌ی موفق و با رقابت دو فرآورده ویژه ابرپالایشگاه میعانات گازی جهان در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوزدر هرمزگان، رضا کارآمد  در تشریح عرضه موفق دو فرآورده ویژه شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران، بیان کرد: این عرضه با حجم ۹۰ هزار متریک تن نفتای سبک و ۷۰ هزار متریک تن نفتای میانی صورت پذیرفت که با استقبال فعالان بازار بین‌المللی مواجه شد.

کارآمد ادامه داد: کماکان قیمت فروش نفتای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس بالاترین قیمت صادراتی فروش نفتا در ایران است و این فروش از تثبیت بازار فرآورده نفتای شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در بازارهای بین المللی حکایت دارد.

وی افزود: ابرپالایشگاه ستاره خلیج‌فارس به سبب حجم تولید، با توان و عملکرد خوب کارگروه ویژه قیمت‌گذاری فرآورده و به کارگیری از الگوریتم‌های نوین جهانی برای پیش‌بینی قیمت‌ها، برنامه‌ریزی مدون و تحلیل و رصد بازار هدف، اصلی‌ترین تعیین‌کننده‌ی قیمت فرآورده‌های ویژه به خصوص نفتا در بورس انرژی به شمار می‌رود.

کارآمد، عرضه‌ی فرآورده‌ها در بورس انرژی را سبب شفافیت بیشتر در نحوه‌ی فروش محصولات دانست و تأکید کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های اصولی و استفاده از تمام ظرفیت‌های صادراتی شاهد فعالیت گسترده‌تر و درخشش بیشتر ستاره خلیج‌فارس در بورس انرژی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت نفت ستاره خلیج فارس همواره حمایت از تولید و پشتیبانی خوراک به پتروشیمی‌های داخلی را وظیفه خود می‌داند و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و جلسات متعدد گروهی، همچون گذشته آمادگی‌ کامل برای فروش‌ محصولات به پتروشیمی‌های بزرگ و کوچک را دارد.

این مسئول عنوان کرد: موفقیت‌های امروز ما ناشی از تلاش تمامی همکارانمان در پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس در راستای تقویت ورود به بازارهای بزرگ بین المللی، افزایش مارجین فروش فرآورده‌های ایرانی در دوران تحریم‌های ظالمانه و استفاده از تمام ظرفیت‌های صادراتی کشور است.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در پایان گفت: علی‌رغم فشارهای جهانی، با حداکثر بهره‌گیری از توان متخصصان و متعهدان جهادگر و ظرفیت‌های موجود در شرکت نفت ستاره خلیج فارس، توانسته‌ایم نقش مؤثری را در صادرات فرآورده‌های ویژه در بازارهای جهانی ایفا کنیم و امیدواریم این روند به پشتوانه‌ی تلاش و روحیه‌ی جهادی همکاران، شناسایی بازارهای جدید مصرف و تمرکز بر مقاصد جدید صادراتی ادامه دار باشد تا شاهد افزایش ارزآوری بیش از پیش برای ایران اسلامی باشیم.