ورزشکاران این اداره کل در مسابقات ورزشی منطقه پنج وزارت اقتصاد درخشان ظاهر شدند و در همه ی رشته های این جشنواره به روی سکو رفتند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، این جشنواره با حضور کارکنان ورزشکار اموراقتصادی ودارایی استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، یزد،فارس و کرمان در شهر ماهان و در رشته های فوتبال دستی،دارت،آمادگی جسمانی، شطرنج ،تنیس روی میز و فوتسال برگزار شد.
در این مسابقات حامد خدمتی و بتول دهقانی در تنیس روی میز آقایان و بانوان به ترتیب عناوین قهرمانی و نائب قهرمانی را از آن خود کردند.
در رشته آمادگی جسمانی صادق زارعی بر سکوی قهرمانی ایستاد و کاظم علی پور و فاطمه ماهرانی در رشته دارت آقایان و بانوان به ترتیب مقام های اول و دوم را تصاحب کردند.
در مسابقات شطرنج مریم فکرتبار و در مسابقات داژبال تیم هرمزگان متشکل از معصومه محمودی زاده،فاطمه احترامی ، راضیه ذوالفقاری و مریم فکرتبار در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در فوتبال دستی تیم بانوان هرمزگان متشکل از فاطمه ماهرانی و راضیه ذوالفقاری دوم و تیم آقایان با حضور کاظم علی پور و میثم کریمی سوم شدند.
گفتنی ست تیم فوتسال امور اقتصادی و دارایی هرمزگان مطابق انتظار با به ثمر رساندن ۲۲ گل در سه مسابقه قاطعانه به عنوان قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام