استاندار هرمزگان، بیان کرد:در خصوص گازرسانی در استان زحمات زیادی کشیده و جهت محقق شدن نتایج این تلاش ها، باید تحولی عظیم در امر گازرسانی با کمک سایر دستگاه های مربوطه ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، فواد حمزوی، مدیر عامل شرکت گاز و برخی مسئولین این شرکت با فریدون همتی ، استاندار هرمزگان دیدار کردند.

فریدون همتی ضمن تبریک سال جدید به مدیر عامل شرکت گاز و همکارانشان،اظهار کرد:مجموعه مدیریتی شرکت گاز ،مجموعه ای جوان،خلاق و نوآور است و این شرکت  در خصوص گازرسانی  در استان زحمات زیادی کشیده و جهت محقق شدن نتایج این تلاش ها،  باید  تحولی عظیم در امر گازرسانی با کمک سایر دستگاه های مربوطه ایجاد شود

وی بیان کرد:  در امرگازرسانی به شهرها و روستاهای هرمزگان باید تحولی عظیم رخ دهد به نحوی که همه مردم بتوانند از این نعمت خدادادی استفاده کنند و این امر با همکاری همه جانبه سایر دستگاه های مربوطه در این حوزه  محقق خواهد شد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: ماهانه باید جلساتی منظم  با حضور دستگاه های مربوطه در امر گازرسانی به منظور تکمیل زنجیره خدمت گازرسانی با محوریت استانداری، برگزار و گزارش آن نیز به بنده  ارسال شود.

همتی بر اعطای مهلت سه ماهه به خانوارهای مستقر در محدوده های گازرسانی شده جهت اخذ اشتراک گاز  تاکید و افزود:شرکت گاز باید با پیگیری از دستگاه های مربوطه در خصوص افزایش ضربتی مجریان ذیصلاح در زمینه لوله کشی گاز اقدام کند و گزارش این موضوع نیز ماهانه به من ارسال شود.

در ابتدای این دیدار نیز،فواد حمزوی،مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان ضمن تبریک سال جدید به استاندار هرمزگان، گزارشی از گازرسانی به شهرهای و روستاهای استان از سال ۹۲الی ۹۹ اشاره و تصریح کرد: از سال ۹۲تا کنون ۹ شهر  و ۴۳ روستا از گاز طبیعی برخوردارشده اند و تاکنون برای بیش از ۱۲۵ هزار خانواردر استان  ظرفیت اشتراک پذیری گاز طبیعی فراهم شده است.